Veelgestelde vragen

Kom ik in aanmerking voor hulp van FBBK?

FBBK werkt voor mensen die hulp kunnen gebruiken, bij hun financiën of bij de regie over hun zorg. Iedereen kan bij ons terecht. U dus ook. Of u nou hulp nodig heeft bij uw geldzaken of gewoon graag meer tijd overhoudt voor andere zaken.

Twijfelt u of FBBK u op de juiste manier kan helpen of wilt u gewoon wat meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op via 023-3030700 of info@fbbk.nl.

Hoe kan ik mij aanmelden als cliënt?

Aanmelden kan per post, telefoon, email of via het aanmeldformulier op deze website. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. We beantwoorden graag eventuele vragen en maken een afspraak voor een eerste intake- en kennismakingsgesprek.

Hoe weet ik welk pakket ik moet kiezen?

Tijdens het intakegesprek bepalen wij samen met u en/of uw vertegenwoordiger welke dienstverlening het beste past bij uw situatie. Mocht u eerder al wat meer informatie willen of met ons van gedachten willen wisselen, dan kunt u vrijblijvend contact opnemen via 023-3030700 of info@fbbk.nl.

Hoe wordt de hoogte van de tarieven bepaald?

Het tarief hangt af van het pakket dat u kiest en de werkzaamheden die FBBK voor u verricht. Voor bewindvoering hanteren we de door de rechtbank vastgestelde tarieven. Jaarlijks wordt de hoogte van de tarieven beoordeeld en zo nodig aangepast, waarbij de kwaliteit en wettelijke bepalingen het uitgangspunt zijn. FBBK heeft geen winstoogmerk.
Bekijk onze tarieven.

Kan ik korting krijgen?

Als uw financiële situatie hiervoor aanleiding geeft, kunt u in aanmerking komen voor een vergoeding uit de bijzondere bijstand. FBBK beoordeelt of dat mogelijk het geval is en dient voor u een aanvraag in.

Stel uw vraag

Staat uw vraag er niet tussen? Stuur ons dan een e-mail.